برندگان مسابقه «پوپک قصه گو» در مرحله استانی مشخص شدند

غلامی از اعلام اسامی برندگان مسابقه «پوپک قصه گو» در مرحله استانی خبرداد و گفت: این مسابقه با همت و پیگیری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان، به صورت مجازی برگزار شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز(چهارشنبه، 31شهریور) در جمع خبرنگاران از اعلام نتایج مسابقه «پوپک قصه گو» مرحله استانی خبر داد و گفت: این مسابقه قصه گویی مجازی که به مناسبت ۱۸ تیر ماه «روز ملی ادبیات کودک و نوجوان» با عنوان «پوپک قصه گو» برگزار شده بـود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در این مسابقه کودکان، قصه هایی را که والدین، پدر بزرگ یا مادر بزرگ ها با محوریت حفظ محیط زیست و  بهداشت برای آنان خوانده اند را با زبان شیرین کودکانه خود بازگو و بعد از تصویر برداری به معاونت جوانان ارسال کردند.

 

 وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی کودکان با جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صلح، دوستی و مهرورزی، نشر اهداف بشردوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر با زبان کودکانه، آشنایی کودکان با کتاب و کتاب خوانی، تکریم بزرگترها و ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر میان کودکان با پدر بزرگ و مادر بزرگ ها و انتقال تجارب آنان است.

 

غلامی در ادامه بیان کرد: مارال پریدست از فومن، کارن غلامی از لنگرود، یسنا ارجمند آق کند از آستارا، نازنین زینب علیپور از لنگرود، سید محمدرضا میر فرجود از لنگرود، غلامرضا شمسایی از سیاهکل، سوگند برجی از لاهیجان، عسل کاظم زاده از صومعه‌سرا و آریا اکبری از شهرستان آستارا در مرحله استانی دومین مسابقه پوپک قصه‌گو، به عنوان برنده اعلام شد‌‌ند.

 

وی همچنین افزود: مارال پریدست، کارن غلامی و یسنا ارجمند آق کند به عنوان سه نفر از برگزیدگان استانی جهت شرکت در مرحله کشوری به سازمان جوانان هلال احمر کشور معرفی شدند.

 

گفتنی است؛ جمعیت هلال احمر استان گیلان ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد که شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی جوانان جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می دهند.

کد خبر 1097449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha