بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در حرم حضرت شاهچراغ (ع) راه اندازی شد

همتی گفت: بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شیراز و استان فارس در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) راه اندازی شد و در حال حاضر تزریق واکسن برای افراد ۱۸ سال به بالا و دانش آموزان سال آخر متوسطه در استان فارس انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 31 شهریور) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 437 هزار و 806 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، هشت بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و 568 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از 2 هزار و 486 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 255 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 384 هزار و 522 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه ادامه داد: مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تا کنون در فارس به 2 میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۳ دوز رسیده است.

وی اعلام کرد: بزرگترین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شیراز و استان فارس در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) با همکاری سپاه فجر استان، شورای هماهنگی بانک ها و شهرداری شیراز راه اندازی شده و  در حال حاضر تزریق واکسن برای افراد ۱۸ سال به بالا و دانش آموزان سال آخر متوسطه در استان فارس انجام می شود.

کد خبر 1097453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha