هفته دفاع مقدس فرصتی برای نمایش زیبایی‌های نظام است

حجت‌الاسلام نکونام گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای به نمایش گذاشتن زیبایی‌های نظام به ویژه رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان کشور در عرصه‌های حق علیه باطل است.

‌به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریور) در آیین رژه موتوری ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس می‌توان بهترین بهره‌ را در به نمایش گذاشتن زیبایی‌ها و دستاوردهای کشور در همه عرصه ها گرفت.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه دفاع مقدس پشتوانه اقتدار نظامی و دفاعی کشور است، اظهار داشت: باید تا می‌توان ارزش‌های آن را به ویژه برای نسل جوان تبیین کرد تا همواره روحیه ایثار و فداکاری در کشور زنده و پویا بماند.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس سرشار از درس‌های آموزنده برای نسل جوان است، تصریح کرد: نباید اجازه داد این زیبایی‌ها به فراموشی سپرده شود.

 

امام‌جمعه شهرکرد افزود: دوران دفاع مقدس نمونه والایی از کمالات انسانی، اخلاق‌مندی، تعاملات انسانی و روش‌های انسانی است، افزود: باید تا می توان این ارزش ها را در جامعه کنونی تقویت کرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح در سایه ارزش‌های انسانی و خدامحوری باید ادامه پیدا کند و از هرگونه ایجاد انحراف باید دوری کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد تا در دولت سیزدهم با عزم جدی مسئولان امور کشور در مسیر صحیح خود قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام نکونام همچنین به اثرگذاری رزمایش کمک های مومنانه در یاری به خانواده‌های نیازمند اشاره و اظهار داشت: مردم همواره در همه صحنه ها از جمله کمک های مومنانه حضور پررنگی از خود نشان دادند و امید است این عزم جدی تا پایان شیوع کرونا ادامه داشته باشد.

 

کد خبر 1097457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha