همگرایی بین گروه های مختلف برای اعتلای لازم است

ثابتی گفت: همگرایی بین گروه های مختلف برای اعتلای جامعه مثل دوران دفاع مقدس لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علیرضا ثابتی» در مراسم زنگ انقلاب مدرسه دخترانه حضرت مریم شهر عسگران با اشاره به همدلی و وحدت و انسجام دوران دفاع مقدس و اهمیت آن در پیشرفت کشور اظهارداشت: همگرایی بین گروه های مختلف برای اعتلای جامعه مثل دوران دفاع مقدس لازم است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش تیران و کرون افزود: حل مشکلات حوزه های مختلف کشور به همبستگی بین مشاغل و گروه های سنی مختلف نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه همدلی و همگرایی بین اقشار مختلف در دوران دفاع مقدس نمایان و مشهود بوده است، تصریح کرد: تفرقه جایگاهی در بین رزمندگان نداشت و امروز هم به همین فضا نیاز داریم.


 ثابتی ادامه داد: مسیر موفقیت و سرافرازی کشور با انسجام و وحدت بین گروه های مختلف رقم می خورد که  نسل جوان و نوجوان نسبت به آن توجیه و دقت و تمرکز داشته باشند.

 

*آغاز پروژه مهر در تیران و کرون

 

وی با اشاره به آغاز فصل مدارس و سال تحصیلی گفت: پروژه مهر همزمان با سراسر کشور در تیران و کرون همراه با برنامه های فرهنگی آغاز می شود که در برخی از مدارس مراسم نمادین پیش بینی شده است.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به هم افزایی بین بخشی و مشارکت اجتماعی بین مردم و مسئولان یادآورشد: مشارکت خیرین و خانواده ها برتای جبران کمبودعا مثور بوده و نهضت مدرسه سازی در این شهرستان رقم خورده است.

 

وی یادآورشد: زنگ مهر همزمان با سراسر کشور در مدارس تیران و کرون نواخته می شود و در دو مدرسه با حضور مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران است.

 

کد خبر 1097499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha