بانوان بیشتر از گذشته مورد حمایت قرار گیرند

خزعلی گفت: امروزه زنان بی سرپرست فراوانی در کشور وجود دارند که نیازمند حمایت هستند، این حمایت ها باید در بخش های مختلفی همچون آسیب های فرهنگی، اقتصادی و ... صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «انیسه خزعلی» عصر امروز (چهارشنبه 31 شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: استان خوزستان در دوران جنگ محرومیت های فراوانی را شاهد بود که پس از آن نیز آن‌چنان که باید و شاید مورد بازسازی قرار نگرفت.

 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: بازسازی خوزستان در سطح مطلوب و رسیدگی به مشکلات آنها رسالت مسئولین کشور را سنگین تر کرده و این خواسته رئیس جمهوری است که به صورت ویژه به استان خوزستان توجه شود.

 

وی با بیان اینکه رویکرد ما این است که بانوان بیشتر از گذشته مورد حمایت قرار گیرند ابراز کرد: امروزه در کشور زنان بی سرپرست فراوانی وجود دارد که نیازمند حمایت هستند، این حمایت ها باید در بخش های مختلفی همچون آسیب های فرهنگی، اقتصادی و ... صورت گیرد.

 

همچنین در این دیدار «رضا نجاتی» معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش بسیاری داشتند، زنان در دانشگاه، حوزه علمیه و حتی کسب و کارهای اقتصادی پیشرفت های خوبی داشتند، باید تلاش کنیم بیشتر این قشر مورد توجه قرار گیرند.

 

کد خبر 1097500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha