گفتمان مقاومت و تثبیت انقلاب اسلامی تقویت شود

کشکولی، بر ضرورت تقویت گفتمان مقاومت و تثبیت انقلاب اسلامی، گفت: تکیه بر مدیریت جهادی و الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت در این راستا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«مرتضی کشکولی»، امروز(31شهریور)، در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهارداشت: رمز پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس تفکر انقلابی بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در سایه تفکر انقلابی توسط فرماندهان جنگ و با بصیرت و درایت امام راحل سرزمین‌های از دست رفته کشور پس گرفته شد.

 

وی ادامه داد: امام راحل در آن دوران همچنین جنگ را جنگ با اسلام عنوان کرد تا از ظرفیت نیروهای مردمی علیه دشمن بهره‌مند شود و ملت ایران با تکیه بر توان داخلی و رشادت رزمندگان به پیروزی رسیدند.

 

سردار کشکولی با بیان اینکه دفاع مقدس دشمن را برای همیشه در جنگ سخت با جمهوری اسلامی مأیوس کرد، گفت: در جنگ تحمیلی مردم اولین سد مقابله با دشمن بعثی بودند.

 

وی بر ضرورت تقویت گفتمان مقاومت و تثبیت انقلاب اسلامی، عنوان داشت: امروز برای پیشرفت کشور باید مدیریت جهادی برگرفته از دوران دفاع مقدس تقویت شود و با بی اعتمادی نسبت به دشمن و الگو گرفتن از فرهنگ جهاد و شهادت برای مقابله با تهاجم فرهنگی گام برداشت.

 

کد خبر 1097503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha