طرح«مهر تحصیلی» لبخند را بر لبان دانش آموزان نیازمند سجاسرود نشاند

در طرح «مهر تحصیلی» که در روستای موقوفه بخش سجاسرود برگزار شد، ۲۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف به دانش آموزان نیازمند اهداء گردید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آئین «مهر تحصیلی»، با حضور جمعی از مسئولان، خیران و معتمدان در روستای موقوفه بخش سجاسرود برگزار شد و در آن ۲۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان اهداء گردید.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در این آئین به نیات موقوفات اشاره کرد و گفت: در استان زنجان موقوفه‌هایی با نیت کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند داریم.

 

حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه اوقاف نیز همه ساله رسالت خود در ارتباط با اجرای نیات واقفان را انجام می‌دهد، گفت: طرح «مهر تحصیلی» برای تهیه و توزیع لوازم‌التحریر در آستانه بازگشایی مدارس اجرا می شود.

 

به گفته این مسئول، از محل عواید موقوفه قیدار نبی و حاج شفیع ابریشمی ۲۰۰پک کامل کیف و لوازم‌التحریر در روستاهای موقوفه بخش سجاسرود شهرستان خدابنده توزیع شده است.

 

وی با یادآوری اینکه در این برنامه بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفات قیدار نبی(ع) و مرحوم حاج شفیع ابریشمی با نیت مساعدت و همچنین مشارکت خیران ارجمند هزینه شده است، تصریح کرد: پیش از این در طرح شمیم حسینی نیز با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات با نیات کمک، مساعدت و تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نسبت به اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۰۰ پک تحصیلی ۲۵۰ هزار تومانی، ۵۰ عدد بخاری گازی ۲ میلیون تومانی و ۲۵ گوشی همراه ۳ میلیون تومانی اقدام شده بود.

 

کد خبر 1097540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha