برگزاری مراسم اربعین حسینی در مسجد سنگ‌بست ماسال

سوات‌پور از برگزاری مراسم اربعین حسینی در محوطه مسجد سنگ‌بست ماسال خبر داد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به اینکه فلسفه اربعین حسینی زنده نگاه داشتن ارزش های عاشوراست اظهار کرد: : امام حسین(ع) برای یک هدف بزرگ و آرمان الهی دست به قیام زد و همه باید در فلسفه قیام عاشورا با اندیشه و تفکر مطالعه کنیم تا زوایای این رویداد برای ما روشن تر شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال افزود: برجسته ترین پیام عاشورا در کلام امام حسین(ع) نهفته است که می فرماید، من برای احیای دین جدم حضرت رسول الله(ص) قیام کردم و این امر، یعنی احیای اسلام اصیل، اصلی ترین هدف قیام و نهضت حسینی است.

 

وی با بیان اینکه بمناسبت اربعین حسینی مراسم باشکوه عزاداری حسینی در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود گفت: حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» امام جمعه ماسال و «سینا پورمحسن» به عناون سخنران و مداح این مراسم هستند.

 

سوات‌پور با اشاره به اینکه این مراسم روز دوشنبه(5مهر) ساعت 16 عصر در محوطه بیرونی مسجد برگزار می‌شود تصریح کرد: تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این مراسم رعایت خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: تبیین اهداف و آموزه های قیام سیدالشهدا، ترویج سیره اهل بیت(ع)، آشنایی بیشتر مردم به ویژه جوانان با شخصیت والای امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به عنوان پیام رسانان عاشورا و ارتقا بصیرت دینی از مهمترین اهداف برگزاری مراسم عزاداری است.

 

 

کد خبر 1097585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha