نخستین هنرستان هنرهای زیبا در بجنورد آغاز به‌کار می‌کند

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، زنگ آغاز به کار هنرستان هنرهای زیبا در بجنورد، سوم مهرماه به صدا درخواهد آمد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی نخستین هنرستان هنرهای زیبا در دو رشته نمایش و سینما از آغاز رسمی فعالیت این مرکز فرهنگی و هنری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ۳۲ نفر از هنرجویان برای تحصیل در این دو رشته ثبت نام کرده‌اند.

 

 

« ابوالحسن حیدری» بیان کرد: از این تعداد ۱۷ هنرجو در رشته تئاتر و ۱۵ نفر در رشته سینما هستند.

 

 

وی از این که کلاس ها به صورت مجازی و با حضور اساتید متخصص و برجسته استان خواهد بود، سخن گفت و افزود: در نظر داریم  از آبان ماه نیز کلاس ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود و برخی ازکلاس های کارگاهی را هم به شکل عملی برگزار خواهیم کرد.

 

 

حیدری گفت: این هنرستان با کمک و  همکاری اداره کل آموزش  و پرورش و  نوسازی مدارس خراسان شمالی تجهیز  شده و با همت باباپور، مدیریت این مجموعه فعالیت خود را از سوم مهرماه در بجنورد آغاز خواهد کرد.

 

 

بر اساس این‌ خبر  در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا که  خردادماه سال جاری با حضور جمعی از مدیران استان و صفی پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد و بر اساس تفاهم نامه‌ ای که  بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش منعقد شد، مقرر شد تا نخستین هنرستان دخترانه هنرهای زیبا در  رشته های تئاتر و سینما در خراسان شمالی راه اندازی  شود.

 

 

 

کد خبر 1097587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha