ناوگان دریایی ایران می‌تواند در هر نقطه‌ای در صورتی که لازم باشد حضور پیدا کند

امیردریادار ایرانی با اشاره به اینکه ناوگان دریایی ایران می‌تواند در هر نقطه‌ای در صورتی که لازم باشد حضور پیدا کند، گفت: می‌توانیم امنیت را در منطقه بدون نیاز به بیگانگان برقرار کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیردریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با العالم درباره ناوگروه ۷۵ ایران با بیان اینکه ناوگروه ۷۵ ایران ۴۵ هزار کیلومتر در طول مأموریت بیش از ۱۳۳ روزه اش پیمود و موفق شد از سه اقیانوس و از سواحل ۵۵ کشور دوست و دشمن عبور کند بدون آنکه در هیچ اسکله‌ای پهلو بگیرد، گفت: دشمنان خواهان موفقیت این ناوگان دریایی ایرانی نبودند، اما آن‌ها در نهایت مجبور شدند به اراده ایرانی‌ها احترام بگذارند.

 

وی با اشاره به اینکه اهمیت این مأموریت در آن است که ناو گروه دریایی ما توانست ۴۵ هزار کیلومتر در اقیانوس‌ها را بپیماید بدون آنکه حتی یک ساعت در هیچ بندری پهلو بگیرد، ادامه داد: طبیعتا چنین موفقیتی خوشایند دشمنان نبود، اما در نهایت آنان را وادار کردیم که به ما احترام بگذارند.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: پیام این مأموریت آن است که ما می‌توانیم در هر نقطه‌ای در صورتی که لازم باشد حضور پیدا کنیم و می‌توانیم امنیت را در منطقه بدون نیاز به بیگانگان برقرار کنیم.

کد خبر 1097603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha