خودباوری و اتکا به نیروی داخلی مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در دوره های مختلف است

پورحسینی با اشاره به اهمیت خودباوری و اتکا به نیروی داخل گفت: خودباوری و اتکا به نیروی داخلی مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی در دوره های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت امروز در مراسم کنگره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: دشمنان به این نقطه رسیدنن که فرهنگ ایثار و شهدات وجه ممیزه ما شیعیان است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا یک طرف قرار داشتند ولی با دستان توانمند جوانان و نوجوانان این مرز و بوم شاهد خودباوری و پیروزی بر دشمنان بودیم.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت بیان کرد: عمق استراتژیک ما تمام خاورمیانه است زیرا خودباوری ما در آن مقطع، این را نشان داد که فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری دلیل بر آن بوده است.

پورحسینی گفت: در هرجایی که ما به نیروهای جهادی متکی شدیم و خودباوری داشتیم موفق شدیم که نمونه آن در بیماری کرونا بود که مردم با ورود جهادی خود توانستند بر مشکلات فائق شوند.

وی افزود: ما بارها جریان غربی را آزمودیم ولی باید به فرهنگ اصیل خود برگردیم وهر کجا به آن تکیه کردیم پیروز بودیم.

مشاور وزیر بهداشت بیان کرد: در این مدت هیچ اتفاق خاصی نیافتاد بلکه با نگاه جهادی، کارگروهی و نگاه از خارج به داخل توانستند بر مشکلات پیروز شوند.

پورحسینی گفت: فرهنگ غرب از قهرمانانی مانند قهرمانان ما رنج می برند ودر جبهه ها شهید فهمیده ها و محمدی ها داشتیم که با جسم کوچک خود جانشان را فدا کردند که ما وارث این فرهنگ هستیم.

وی افزود: ما علی رغم زحماتی که در رسانه ها و هنرمندان کشیدیم اما در زمینه فرهنگ جهاد و شهادت بیش از این ها باید کار کنیم زیرا اگر این الگوها برای آنها و غربی ها بود، دنیا را می گرفتند.

 

 

کد خبر 1097607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha