برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در کانون آیت الله گلپایگانی شهر لردگان

اردشیری لردجانی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و پخش مطالب مرتبط با هفته دفاع مقدس توسط اعضای کانون آیت الله گلپایگانی شهر لردگان از جمله برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس بود.

«منصور اردشیری لردجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و پخش مطالب مرتبط با هفته دفاع مقدس توسط اعضای کانون آیت الله گلپایگانی شهر لردگان از جمله برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس بود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری فعالان کانون آیت الله گلپایگانی مراسم قرائت زیارت عاشور بر سر مزار شهدای گمنام شهر لردگان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس در محل مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان کرده ایم، افزود: در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به ایراد سخنرانی در مراسم صبحگاه یکی از مدارس شهر لردگان کردیم.

 

اردشیری لردجانی به برنامه های این کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس دورانی فراموش نشدنی و تاریخی است و در راستای گرامیداشت آن اقدام به پخش مطالبی در زمینه ایثار و شهادت و ولایت مداری با همکاری اعضای فعال کانون در فضای مجازی کرده ایم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان ادامه داد: این نمایشگاه و سایر ویژه برنامه های متنوع چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور جمعی از مسئولان و اعضای کانون برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلیری و رشادت دلاور مردانی است که همه هستی خود را بر طبق اخلاص گذاشته و به خداوند ارزانی داشتند و امروز وظیفه داریم خاطره این ایام را زنده بداریم و در نشر فرهنگ شهادت و ایثار بکوشیم.

 

اردشیری لردجانی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس امسال با اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری آیت الله گلپایگانی مسجد آیت الله گلپایگانی شهر لردگان مساجد در هفته دفاع مقدس رنگ و بوی اربعین و ارادت به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) دارد.

 

کد خبر 1097625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha