مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، دانشجویان و دانشگاهیان هستند

میرمحمدی با اشاره به نقش قشر جوان به خصوص دانشجویان و دانشگاهیان در تخقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، دانشجویان و دانشگاهیان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی  امروز در مراسم کنگره شهدا در دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: متاسفانه ما نگاه غیر عملیاتی به اجرایی شدن این بیانیه داشته ایم وبا وجود این که حضرت آقا برای این بیانیه وقت گذاشتند اما ما هنوز نتوانسته ایم حق آن را ادا کنیم.

وی افزود: حضرت آقا در جلسه ای به برخی از مسئولان بیان کردند که من برای این بیانیه خیلی وقت گذاشتم که نشان از اهمیت این بیانیه است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مخاطبین اصلی این بیانیه جوانان هستند و اگر پایه اساسی این بیانیه  را بررسی کنیم شاهد عرصه تحقیق پژوهش و علم است که مخاطب اصلی آن دانشجو و دانشگاه و اساتید هستند.

میرمحمدی گفت: چقدرتا امروز در دانشگاه های خود و آموزش عالی کشور تلاش شده تا در مسیر تعالی کشور در تمامی عرصه ها قرار بگیریم و این بیانیه را محقق کنیم؟!

وی افزود: یکی از بهترین و موثرترین فرصت ها، علم و تحقیق و پژوهش است و امروز ضرورت ویژه دارد که به این بخش از بیانیه توجه ویژه شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی  گفت: هروقت و به هر دلیلی برای حضرت آقا فرصتی در خصوص دفاع مقدس پیش آمده ایشان اصرار دارند که لحظه و لحظه دفاع مقدس باید ثبت شود و به نوعی بعضا نیز اعلام نارضایتی نیز کرده اند.

میرمحمدی بیان کرد: دفاع مقدس بر اساس بیانات حضرت امام (ره) معجزه بزرگ قرن و معجزه الهی است زیرا با هرنگاهی که به دفاع مقدس نگاه می کنیم امکان ندارد دفاع مقدس، ما را به پیروزی رسانده باشد  اما به فضل الهی شاهد پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بودیم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب ابتدا باید در اوج پختگی و رشد و نشاط چهل سالگی انقلاب باید به فکر چهل ساله دم و بالندگی دوم انقلاب باشیم که یکی از مجموعه هایی که می تواند کمک کند تا بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کند مجموعه دانشجویان است که باید در ابتدا حلقه وصل چهل ساله اول و دوم را ایجاد کنند و این انتقال را انجام دهند.

 

کد خبر 1097626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha