مرکز نیکوکاری مسلم بن عقیل(ع) یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای نیازمندان جمع آوری کرد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، مرکز نیکوکاری مسلم بن عقیل(ع) شیروان یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال برای نیازمندان جمع آوری کرد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این مبلغ جمع آوری شده برای ایتام، هزینه درمان، گوشت گوسفندی و مرغ، لوازم التحریر و کتاب دانش آموزان و تعمیرات ساختمان نیازمندان و اجاره بها هزینه شده است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر(عج) مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان عنوان کرد: همچنین برای سایر موارد از جمله کفش، اشتغال برای نیازمندان، تهیه لباس برای نیازمندان، تهیه لوازم خانگی، بن نان، بسته های موادغذایی، اطعام و پرداخت کمک نقدی به نیازمندان برای معیشت هزینه شده است.

 

 

محمدزاده قانعی اضافه کرد: بیشترین مبلغ جمع آوری شده جهت پرداخت کمک نقدی به نیازمندان برای معیشت به مبلغ، یک میلیارد و 330 میلیون ریال و پس از آن تهیه بسته های مواد غذایی به مبلغ، 660 میلیون ریال برآورد شده است.

 

 

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید 353 میلیون ریال جهت لوازم التحریر و کتاب دانش آموزان و 243 میلیون ریال جهت تهیه لباس برای نیازمندان هزینه شده است.

 

 

 

کد خبر 1097661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha