وجود و حیات شهدا امنیت را برای سرزمین ما به ارمغان آورد

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اينکه شهادت و تشیع پیکرهای مطهر شهدا باعث تطهير جان و جامعه ما شده است گفت: وجود و حیات شهدا امنیت را برای سرزمین ما به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (پنجشنبه ۱ مهر) در آئین غبارروبی گلزار شهدای اندیمشک که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: شهدای گرانقدر، مجاهدان و مبارزان راه خدا بودند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹، مجاهدان این مرز و بوم بلند شدند، پنجه در چهره کثیف استعمار و استکبار انداختند و مقابل آنها ایستادگی کردند.

 

وی با بیان اينکه در گلزار شهدا که مکانی مقدس است، انسان‌های نورانی و بزرگی آرمیده‌اند اذعان کرد: وجود و حیات شهدا امنیت را برای سرزمین ما به ارمغان آورد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اينکه شهادت و تشیع پیکرهای مطهر شهدا باعث تطهير جان و جامعه ما شده است تصریح کرد: قبور مبارک و نورانی شهدا، محلی برای حاجت حاجتمندان و نیازمندان محسوب می‌شود.

 

وی ضمن اشاره به برخی مسائل مرتبط با تاریخ و گذشته عنوان کرد: بسیاری از حاکمان برای بقای حاکمیت خود، بخشی از کشورشان را به بیگانگان می‌دادند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در دوران دفاع مقدس بدون هیچگونه وابستگی به شرق و غرب توانستند هشت سال در مقابل ابرقدرت‌ها به مبارزه بپردازند و این بزرگترین افتخار برای این سرزمین است.

 

وی خاطر نشان کرد: با این رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و والامقام ما، انقلاب به سراسر جهان صادر شد.

 

در ادامه این آئین، مداح اهل بیت (ع) به مداحی پرداخت و پس از آن، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای اندیمشک صورت گرفت.

 

کد خبر 1097665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha