اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری ویژه هفته دفاع مقدس در ابوزیدآباد

فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) ابوزیدآباد از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری ، بصیرتی و ورزشی ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

سرگرد سید مهدی رضاپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرین و درخشان انقلاب و نظام محسوب می شود.

 

فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) ابوزیدآباد افزود: دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام و انقلاب شد و مردم و مسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردند که بایستی برای دفاع از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن به صحنه بیایند و ما وحدت و انسجام ملت را در برابر دسیسه های دشمن هم در جنگ تحمیلی و هم اکنون پس از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم.

 

رضاپور در ادامه اظهار داشت: همه مردم و نیروهای مسلح در کشور با یک وحدت و انسجام توانسته اند بر دنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستند و مقاومت کنند.

 

فرمانده حوزه بسیج امام حسین(ع) با بیان اینکه از دوران دفاع مقدس همیشه به عنوان افتخار کشور یاد شده تصریح کرد: اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنیم هر جنگ ونبردی که اتفاق افتاده است پاره ای از خاک کشورجدا شده است اما درجنگ هشت ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک  جمهوری اسلامی در دست دشمن نیفتاد.

 

رضا پور اجرای برنامه های فرهنگی را جهت انتقال واقعیات دفاع مقدس و مقابله با خط تحریف دشمن دانست و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، هنری ، بصیرتی و ورزشی ویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهر ابوزید آباد و بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل پیش بینی شده است.

 

وی بیان داشت: غبار روبی گلزار شهدا،افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پایگاه مالک اشتر کاغذی، یادواره شهدای گمنام قاسم آباد، یادواره شهدای روستای یزدلان، برنامه میقات صالحین در مصلی، دیدار با امام جمعه و خانواده معظم شهدا، رژه موتوری و خودرویی، شب شعر و خاطره گویی رزمندگان در پایگاه ها و مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی و پیامکی، مراسم شامگاه یاد یاران توسط پایگاه ها، اجرای گشت رضویون در محلات توسط پایگاه ها، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری مراسم دعای ندبه، کمیل و توسل، محافل انس با قرآن کریم، سخنرانی رزمندگان در مساجد، اجرای سرود خیابانی، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، آذین بندی و پخش کلیپ در مساجد و پایگاه ها بخشی از برنامه های این حوزه و پایگاه های تابعه خواهد بود./

کد خبر 1097710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha