برپایی نمایشگاه «در امتداد عاشورا» در کرمانشاه

نمایشگاه عکس و آثار هنری با عنوان «در امتداد عاشورا» به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در نگارخانه میرزا رضای کلهر برپا شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ همزمان با آغاز «گرامیداشت هفته دفاع مقدس» در سراسر استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اقدام به برپایی نمایشگاه عکس و آثار هنری با عنوان« در امتداد عاشورا » در محل نگارخانه میرزا رضا کلهر نمود.

 

براساس این گزارش، این نمایشگاه توسط بهرام فاضلی و با حضور معاون هنری و سینمایی، رئیس اداره امور سینمایی، کارشناسان حوزه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان استان کرمانشاه افتتاح شد؛ و ۱۰ اثرعکس  با موضوع محرم ، ۱۸ اثر خوشنویسی از متن وصیتنامه شهدای استان، ۳۰ پوستر با موضوع حضور مقام معظم رهبری در جبهه های حق علیه باطل و فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

 

در ادامه بهرام فاضلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت:یاد فداکاری و جانفشانی رزمندگان دوران۸ سال دفاع مقدس، موجب پایداری و پویایی انقلاب اسلامی و بیانگر توانمندی و حفظ ارزش های ملت قهرمان ایران است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  افزود: بازخوانی ارزش های دفاع مقدس و تجارب دوران سخت جنگ و انتقال آن به نسل جوانی که جنگ را تجربه نکرده، بسیار مهم و موثر و ضروری است که با برگزاری نمایشگاه¬های متعدد در رشته¬های مختلف هنری، مختصری از این  مهم میسر می شود.
 

وی تصریح کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و مجاهدت رزمندگان دیروز است و  روایت و اتفاقات رزمندگان مخلص هشت سال دفاع مقدس را باید مطالعه کرد و از آن برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پایداری کشور عزیزمان استفاده کرد.

 

گفتنی است؛ این نمایشگاه از تاریخ ۳۱ شهریور لغایت ۷ مهرماه از ساعت ۸:۳۰صبح  الی۱۳:۳۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر  و بازدید برای عموم آزاد می باشد .

کد خبر 1097739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha