مزار شهدا در انزلی غبار روبی و گلباران شد

در دومین روز از هفته دفاع مقدس که با شعار ما مقتدریم در سراسر کشور درحال برگزاری است امروز مزار شهداء در انزلی غبار روبی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «مهدی صفاتی» امروز (پنجشنبه،۱مهر) در حاشیه غبارروبی مزار شهدای انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در انزلی مسابقات ورزشی و فرهنگی، نمایشگاه عکس و پوستر و پخش فیلم هایی با موضوعات دفاع مقدس در مدارس برگزار می شود.


فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان"هر پایگاه یک بسته معیشتی"، تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار با کمک بنیاد احسان، بسیج سازندگی، گروه های جهادی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه هایی هستند که در این هفته برگزار می شوند.


وی گفت: به منظور معنویت افزایی دعای ندبه، توسل، کمیل و زیارت عاشورا در طول هفته دفاع مقدس در مساجد و پایگاه های شهرستان اجرا می شود.

 

صفاتی افزود: همچنین هزار پرس غذای گرم توسط گروهای جهادی به مناسبت اربعین حسینی (ع) پخت و توزیع می شود.


وی تاکید کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون سپاه ناحیه بندرانزلی بالغ بر سه میلیارد تومان کمک های مومنانه در سطح محلات و پایگاه های این شهرستان توزیع کرده است و سپاه هرجا که نیاز باشد مراکزی را در اختیار بهداشت و درمان شهرستان قرار می دهد.


صفاتی  پایگاه واکسیناسیون شهید دوربین را یکی از این مراکز اعلام کرد و بیان داشت: یک سالن ورزشی نیز در روستای آبکنار جهت رفاه مردم روستایی بعنوان پایگاه واکسیناسیون در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

 

 

این مراسم با رژه موتوری نیروهای بسیج و سپاه آغاز و با اجرای چند سرود حماسی توسط رزم نوازان منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) و نوحه خوانی ادامه یافت و در انتها مزار شهداء انزلی گلباران شد.

کد خبر 1097779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha