تحصیل بیش از ۳۶۰۰ نوآموز دختر و پسر در پیش دبستانی های آبادان

رمضانی گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۲ هزار و ۴۵۰ نوآموز دختر و یک هزار و ۱۹۶ نوآموز پسر در ۱۱۰ پیش دبستانی شهرستان آبادان مشغول به تحصیل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حبیب الله رمضانی» امروز (پنج شنبه ۱ مهر) در آئین جشن غنچه ها که با حضور ۳۰ نو آموز دختر پیش دبستانی به صورت نمادین برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال جشن غنچه ها در این شهرستان با توجه به شرایط آموزش غیرحضوری به صورت نمادین و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور این نو آموزان دختر پیش دبستانی برگزار شد تا هم با یکدیگر آشنا شوند و هم با شوق به استقبال تحصیلشان بروند.

 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبادان افزود: پیش بینی می‌شود امسال ۲ هزار و ۴۵۰ نوآموز دختر و یک هزار و ۱۹۶ نوآموز پسر در ۱۱۰ پیش دبستانی شهرستان آبادان مشغول به تحصیل شوند.

 

وی با اشاره به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص بازگشایی مدارس اضافه کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه کرونایی، تحصیل تا ۲۰ مهر به صورت غیرحضوری خواهد بود و پس از آن برای چگونگی ادامه سال تحصیلی با توجه به شرایط در آن زمان تصمیم گیری می شود.

 

رمضانی تصریح کرد: پیش‌بینی شده در سال تحصیلی جدید آن دسته از دانش آموزان حاشیه شهر که توانایی حضور به صورت مجازی را بر سر کلاس های درس ندارند هفته‌ای دو بار به صورت حضوری وارد مدارس شوند.

 

کد خبر 1097784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha