تالاب بین المللی انزلی حال خوشی ندارد

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تالاب بین المللی انزلی حال خوشی ندارد گفت:اکثر شهرها از آب آشامیدنی برخوردار نیستند و برق ها بعد از ۴۰ سال فرسوده است و از چهار سوی گیلان همه مردم درد و ناله دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، آیت الله «رسول فلاحتی» عصر امروز(پنجشنبه، 1مهر) در یادواره سرداران؛ فرماندهان و 550 شهید والامقام صومعه سرا که در بخش ضیابر برگزار شد اظهار کرد: ضیابر زادگاه سید عبدالوهاب ضیابری است که از عالمان برجسته کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برای استقرار عدالت باید کارهای مهمی صورت گیرد افزود: گیلان دارای هشت هزار شهید و 53 شهر و بیش از 2 هزار جمعیت دارد اما 41 سال از انقلاب گذشته کار در خور این مردم صورت نگرفته است 

 

وی گفت: مردم این سامان مردمی شاگرد و از اینکه نظام خدماتی انجام داده اما در تراز مردم نبوده زیرا سرسبزی شمال تمام فقرهای استان را پوشانده است.

 

ایت الله فلاحتی تصریح کرد: اکثر شهرها از آب آشامیدنی برخوردار نیستند و برق ها بعد از 40 سال فرسوده است و از چهار سوی گیلان همه مردم درد و ناله دارند.

 

وی بیان کرد: تالاب بین المللی انزلی حال خوشی ندارد و شیرابه در سراوان جمع شده و کسی در استان به فکرش نیست، زد و بندهای مالی در استان باعث شد بسیاری از زیرساخت های استان به فراموشی سپرده شود  و شهرک های صنعتی استان تعطیل و نیمه تعطیل است و بسیاری از کارگران شرکت ها افسردگی گرفتند.


فلاحتی خاطرنشان کرد: شرکت ها اگر راه بیفتد و همگرایی بین مسئولان انجام شود می شود به استان سر و سامان داد.

کد خبر 1097789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha