جمهوری اسلامی ایران با عظمت در برابر ظلم ایستاده است

قالیباف گفت: روزی با حداقل ترین ها در جبهه ایستادگی کردیم امروز در بخش تجهیزات نظامی و علم و صنعتی که در این حوزه است امروز توان نظامی ما جز ۱۰ کشور اول دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمدباقر قالیباف» عصر امروز (پنجشنبه،1مهر) در یادواره سرداران فرماندهان و 550 شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا و 23 شهید مدافع حرم گیلان که در بخش ضیابر برگزار شد اظهار کرد: مردم با حضور خود در این یادواره در شرایط سخت کرونایی نشان دادند که پایبند انقلاب، به دنبال افتخارافربنی برای ایران عزیز و دنباله رو آرمان های شهدا و امام شهدا هستند.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با دستان خالی جنگ را مدیریت و برنامه ریزی کردند افزود: روزی با حداقل ترین ها در جبهه ایستادگی کردیم امروز در بخش تجهیزات نظامی و علم و صنعتی که در این حوزه است امروز توان نظامی ما جز 10 کشور اول دنیا است.

 

قالیباف با اشاره به اینکه افتخارات امروز ما در همه عرصه ها به برکت دفاع مقدس است تصریح کرد: اگر امروز شاهد فرهنگ بسیج؛ گذشت و فرهنگ جهاد و شهادتیم به برکت دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه با این باور که جنگ ما جنگ علیه حق بر باطل است، ایستادگی کردیم و هیچ زخم زبانی بر ما تاثیر نگذاشت خاطرنشان کرد: اثر انقلاب اسلامی و عزت مسلمین و احیای مجدد اسلام را در برابر آمریکا و دشمنان می بینیم.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ پایان یافت اما دفاع همچنان ادامه دارد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با این عظمت در برابر ظلم و جور ایستاده است.

 

وی افزود: اگر مسیر دفاع مقدس را ادامه می دادیم و بر مدیریت داخل کشور در کلیه عرصه ها مردم را در صحنه حفظ می کردیم اکنون موفقیت های بیشتر از این کسب می کردیم.

 

وی با بیان اینکه مبنا باید معیارهای الهی باشد تاکید کرد: همانطور که در دفاع مقدس نگفتیم چون تجهیزات نداریم نجنگیم امروز هم باید در اداره امورات به این موضوع باور داشته باشیم و اقتصاد را در اختیار مردم قرار دهیم


قالیباف با بیان اینکه متاسفانه 80 درصد اقتصاد کشور دست دولت است اظهار کرد:  ضعف مدیریت در حوزه اقتصاد در کشور مشهود است.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه ما در بخش اقتصادی قابل قبول نیست افزود: امکانات مادی و ظرفیت های اقتصادی در کشور بسیار بالاست.

 

وی با بیان اینکه نیروهای جوان، متعهد، پرتلاش و باسواد با انگیزه در کشور زیاد است گفت: برای حل مشکلات، کشور نیاز به منابع مادی و انسانی است که ما هر دو را داریم اما متاسفانه باور توانستن را نداریم .

 

قالیباف با بیان اینکه ما در یک برنامه پنج ساله قادر خواهیم بود که ثبات اقتصادی را به کشور بر گردانیم تصریح کرد: در حوزه بحث اشتغال که بزرگترین و مهمترین مشکل مردم است برنامه های مدونی در پیش داریم.


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید اشتغال و موضوعاتی مانند مشکل آب را در کشور حل کنیم خاطرنشان کرد: با فرصتی که پیش آمده و دولت و مجلس از نظر رویکردها یک سویه هستند در یک مسیر گام برداریم و مردم باید هر چند ماه تاثیرات این همکاری و همدلی را مشاهده کنند.

 

وی افزود: طرح شفافیت که در مجلس بررسی شد مجددا در مجلس بارگزاری شده و در هفته های آینده به صحن مجلس خواهد آمد و نمایندگان به این طرح رای مثبت می دهند.

 

قالیباف با بیان اینکه ما با فرهنگی که دفاع همچنان باقیست متعهد به آرمان های انقلابیم گفت: مردم باید به میدان باشند تا فرصت ها را برای همه فراهم کنیم.

 

رییس خانه ملت با بیان اینکه دولت و مجلس بدون مردم کاری از پیش نمی برند تصریح کرد: کشور نباید بر اساس رابطه بازی اداره شود بلکه شایسته سالاری باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما مسئولان باید حواسمان باشد که هر تصمیمی می گیریم اولویت اول محرومین جامعه هستند تا توزیع عادلانه را در کشور رعایت کنیم.

 

کد خبر 1097808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha