​مدیران برای رفع کمبودهای مناطق محروم تلاش کنند

حق شناس گفت: نگاه مدیران رفع کمبودهای مناطق مرزی و کم برخوردار استان گلستان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، امروز(پنجشنبه یکم مهر) در نخستین روز از سال تحصیلی جدید زنگ شکوفه ها برای دانش آموزان اول ابتدایی به صورت نمادین در مدارس شهری نواخته شد.

 

استاندار گلستان نیز در نخستین روز از سال تحصیلی جدید در روستای «بسطام دره» شهرستان مراوه تپه حاضر شد و به طور نمادین زنگ بازگشایی مدارس و زنگ شکوفه ها را به صدا درآورد.

 

«هادی حق شناس» در این مراسم با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا برای کلاس های درس کمتر از 15 نفر دانش آموز، سال تحصیلی را به صورت حضوری برگزار کردیم، تقریباً بخش عمده ای از روستاهای استان چنین ویژگی دارند و شهرها از این ویژگی برخوردار نیستند.

 

وی بیان کرد: مراوه تپه شهرستان مرزی استان گلستان است و ما امروز در نخستین روز از سال تحصیلی جدید در روستای مرزی بسطام دره مراوه تپه حاضر شدیم.

 

استاندار گلستان افزود: امیدوارم بخشی از زیرساخت های این منطقه مرزی به اتمام برسد و نگاه مدیران استانی نیز باید رفع کمبودهای این مناطق مرزی باشد.

 

حق شناس یادآور شد: 85 درصد فرهنگیان شهرستان مرزی مراوه تپه اهل این منطقه هستند و امیدوارم دانش آموزان این شهرستان از ظرفیت های این منطقه مرزی برای توسعه استان گلستان استفاده کنند.

 

گفتنی است، امروز با حضور استاندار گلستان طرح ۷ کیلومتری آسفالت مسیر روستای بسطام دره با ۶ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد که با آسفالت این مسیر، راه دسترسی به 6 روستای استان گلستان آسان شده است.

 

همچنین با حضور استاندار گلستان، طرح گازرسانی به 500 خانوار روستا‌های این منطقه مرزی با بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

 

کد خبر 1097812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha