طرح هادی روستای سنگان با اعتبار ۱میلیارد تومان در دست اجراست

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در بیشتر از ۶۰۰ روستای استان طرح هادی اجرا شده است، گفت: طرح هادی روستای سنگان با اعتبار ۱میلیارد تومان در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خلیل منبتی»بیان داشت: سیستان و بلوچستان دارای بیش از 3 هزار روستای بالای 20 خانوار است که از این تعداد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تا کنون در بیشتر از 600 روستا اجرای طرح هادی داشته است .

 

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح هادی روستای سنگان با اعتبار 1میلیارد تومان در دست اجراست وتا کنون در این زمینه 2 هزار و 600 متر مربع کفسازی صورت گرفته که توسعه گردشگری ورونق اقتصادی و عمرانی روستا را با خود به همراه داشته است.

 

منبتی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با شناسایی روستاهای دارای قابلیت گردشگری، از سال 98 تاکنون نسبت به تهیه و اجرای طرح گردشگری 4 روستا با اعتبار 500 میلیون تومان اقدام کرده است که این روند در سال جاری با تهیه طرح در  6 روستا با اعتبار 2 میلیارد تومان ادامه دارد که بخشی از آن در دست اجراست.

 

وی افزود: تهیه و اجرای طرح در روستاهای دارای بافت با ارزش و گردشگری در اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.

 

گفتنی است سنگان در فاصله  45 کیلومتری خاش  و در جنوب شرق دامنه تفتان واقع شده است، چشمه آب گرم، درخت سرو کهن سال، باغات انار و طبیعت بکر از قابلیت های روستای سنگان است.

کد خبر 1097861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha