وزرای دولت سیزدهم به مناطق مختلف استان ایلام سفر کردند

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم امروز همزمان با چهارمین سفر استانی رئیس جمهور در مناطق مختلف این استان با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، وزرای نفت، صمت، اقتصاد، نیرو امروز به همراه رئیس جمهوری در چهارمین سفر استانی به استان ایلام سفر کردند.

 

هر کدام از این وزیران به عنوان نماینده معین دولت به شهرستان مختلف استان سفر کرده و در جریان مشکلات این مناطق قرار خواهند گرفت. 

 

«فاطمی امین» وزیر صمت پس از حضور در استان ایلام به شهرستان ایوان سفر کرد، بازدید از شرکت تعاونی ۲۴۵۱ سولفات پتاسیم، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از شرکت فراگستر و شرکت فولاد زاگرس و نورد ایوان از مهمترین برنامه های سفر وزیر صمت به ایلام است.

 

وی همچنین با ورود به شهرستان چوار از مجتمع پتروشیمی و شرکت ارغوان گستر و شرکت پویا نخ در شهرک صنعتی ایلام بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور می یابد. بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی، کلنگ زنی و احداث ۲ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی از دیگر برنامه های سفر سید فاطمی امین وزیر صمت به شهرستان چوار است.

 

«بهرام عین الهی» وزیر بهداشت نیز به شهرستان مهران سفر کرد و از بخش های مختلف بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان بازدید کرد. 

 

وزیر اقتصاد نیز به  به شهرستان های دره شهر و آبدانان سفر می کند. بازدید از فرودگاه آبدانان، بازدید از تونل بزرگ کبیرکوه، بازدید از شهرک صنعتی دره شهر، بازدید از جاده قاضی خان بدره و تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی از جمله برنامه های احسان خاندوزی به این شهرستان ها می باشد. 

 

بازدید از  شرکت نفتی آذر مهران، دیدار با مردم و حضور در نشست شورای اداری شهرستان مهران از برنامه های علی اوجی وزیر نفت در شهرستان مهران است. 

 

دیروز نیز وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر بهداشت به استان ایلام سفر کردند. 

 

کد خبر 1097896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha