ضرورت ایجاد سبک زندگی اسلامی برای نسل جدید

به گفته سردار جهانبخش، اصلاح سبک زندگی به سمت سبک زندگی اسلامی و ایرانی باید یکی از مولفه‌های مهم ما باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیش از حمله بعثی‌ها به ایران اسلامی گروهک‌های تروریستی با اقدامات خرابکارانه و تروریستی در مناطق غربی کشور در حال مهیا کردن زمینه برای تجزیه کشور بودند.

 

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به اینکه آنچه قابل ذکر است فضای بی بدیلی است که پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس ایجاد کرده بودند، بیان کرد: شرایط و روحیه‌ای که در هیچ مقطعی از تاریخ ایران اسلامی سراغش را نداریم در هشت سال دفاع مقدس بر کشور حاکم بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه این فضا ترکیبی از هویت ملی با هویت دینی بود، بیان کرد: این ترکیب توانمندی در پیشکسوتان ایجاد کرد که برای نخستین بار در طول تاریخ این شور ما با تمام دنیا جنگیدیم و یک وجب از خاک را به دشمن ندادیم.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه این ابداع و ایجاد ترکیب و مکتب جدید توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر بود، گفت: این ترکیب جای تبریک و تقدیر از پیشکسوتان را دارد و اگر قرار باشد تقدیری از پیشکسوتان دفاع مقدس انجام شود باید در این زمینه باشد.

 

 

وی گفت: این قدرت باعث شده است در این 42 سال هیچ کشوری نتواند به ما زور بگوید و ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان باشد.

 

 

جهانبخش با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه دوم گام انقلاب چند توصیه داشتند که نخستین آن با ترویج و توجه به علم آغاز می‌شود، گفت: آخرین توصیه هفت گانه مقام معظم رهبری نیز سبک زندگی است که بدون شک این ترتیب یک پیام دارد.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان  با اشاره به اینکه تاکید نخست رهبر فرزانه به موضوع علم بدین دلیل است که نسل جدید خود را به علم روز برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی مجهز کنند، گفت: سبک زندگی به عنوان آخرین گزینه و توصیه نیز یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار در اقتدار ملی است.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن روی سبک زندگی سرمایه‌گذاری کرده است، گفت: نسل جدید باید توسط نسل فعلی و پیشکسوتان با سبک زندگی اسلامی و انقلابی آشنایی یافته و تلاش کنیم با ترویج و تبلیغ سبک زندگی مسیر جدیدی برای نسل آینده ایجاد کنیم.

 

 

جهانبخش با اشاره به اینکه این مسیر جدید باید ایجاد شود تا نسل جدید از آسیب‌های سبک زندگی اشتباه که توسط دشمن ترویج می‌دهد مصون بماند، گفت: اصلاح سبک زندگی به سمت سبک زندگی اسلامی و ایرانی باید یکی از مولفه‌های مهم ما باشد.

کد خبر 1097911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha