هم‌افزایی بسیج و کانون های مساجد به تحقق آرمان‌ های انقلاب اسلامی سرعت می دهد

سروان پادگانه با بیان اینکه هم‌افزایی بین بسیج و کانون‌ های مساجد موجب سرعت گرفتن در اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی می شود گفت: سایر ارکان مسجد نیز باید در برگزاری فعالیت های فرهنگی به بسیج و کانون های مساجد کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سروان «مجید پادگانه» در دیدار با اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) و سایر مدیران کانون های شهر جونقان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هم‌افزایی بسیج و کانون‌ های فرهنگی هنری به اهداف و آرمان‌ های انقلاب اسلامی سرعت می دهد.

 

فرمانده پايگاه امام حسن (س) شهر جونقان ادامه داد: اگر در مسجدی اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج در حال اجرای وظیفه‌اند، باید تدبیری اتخاذ شود که این دو مجموعه هم‌افزا شوند و به صورت تخصصی کارها را صورت بدهند.

 

وی ابراز کرد: بسیج یکی از نهادهای فعال در جای جای کشور است که فعالیت های درخشانی از خود به اجرا می گذارند.

 

پادگانه با بیان اینکه مسجد پایگاه اول انقلاب بوده و هست و یک سنگر همیشگی محسوب می‌شود گفت: از گذشته در محیط مسجد افراد حاضر در این مکان مقدس، شاهد تعامل جدی بین کانون و پایگاه هستند.

 

فرمانده پايگاه امام حسن (س) شهر جونقان افزود: مسجد از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است و کانون‌ های فرهنگی، هنری مساجد با حل مشکلات مردم در افزایش گرایش جوانان به این مکان مقدس نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

 

وی تصریح کرد: همانطور که پایگاه های بسیج مساجد و محلات در روزهای کرونایی در راستای گره گشایی از مردم عمل کردند، کانون های فرهنگی، هنری مساجد نیز در حوزه های دیگر می توانند در حل مشکلات مردم ورود کنند.

 

پادگانه اظهار داشت: تعامل مناسب اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد با مردم و هیئت امنای مساجد را ضروری دانست و خواستار آسیب شناسی کارشناسی برای استفاده بهتر از ظرفیت این کانون ها برای توسعه فرهنگی جامعه شد.

 

کد خبر 1097950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha