هفته دفاع مقدس سند هویت ملت ایران است

سرور گفت: هفته دفاع مقدس نماد هشت سال دفاع مقدس مردم ایران و سند هویتی ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی سرور»، امروز (جمعه دوم مهرماه) در بین الصلاتین نماز جمعه جهرم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس نماد هشت سال دفاع مقدس مردم ایران و سند هویتی ملت است.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» جهرم، منش و روش شهدا در دوران دفاع مقدس را به عنوان شناسنامه ملت دانست و افزود: این صفات و سجیه بارز بعد از انقلاب به زینت مکتب و مذهب تشیع آراسته شد.

 

وی عنوان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآوری رشادت ها، دلاورمردی ها و دلیرمردی های جوانان این مرز و بوم است.

 

سرور با تاکید بر اینکه اگر ظلم ستیزی در میان مردم کمرنگ شود موجودیت نظام نیز به خطر می افتد، تصریح کرد:  چنانچه در این زمینه غفلتی صورت بگیرد ضربه می خوریم.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» جهرم با اشاره به اینکه یاد شهیدان و مجاهدت رزمندگان را نباید فراموش کنیم، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای یادآوری رشادت ها و دلاوری های رزمندگان است.

 

سرور در پایان با تسلیت ایام اربعین حسینی، از مردم دعوت کرد تا در آیین نمادین پیاده روی جاماندگان اربعین که دوشنبه هفته آینده از یادمان شهدای گمنام «تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج)» تا یادمان شهدای گمنام دانشگاه جهرم برگزار می شود، حضور به هم رسانند.

 

کد خبر 1097959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha