عضویت در سازمان شانگهای تیر خلاصی به آمریکا بود

حجت الاسلام حبیبی عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای را از اتفاقات مهم در این بازه زمانی کوتاه پس از به روی کارآمدن دولت جدید دانست و گفت: عضویت در سازمان شانگهای تیر خلاصی به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودسر،حجت الاسلام«هادی حبیبی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش رحیم آباد رودسر به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل متحد که از طریق ویدئو کنفرانس انجام شد اشاره کرد و افزود: رییس جمهور ایران اسلامی در جایگاه منتخب ملت بزرگ و انقلابی ایران یک سخنرانی متفاوت، تاثیرگذار، سنجیده، پخته و مبتنی بر عقلانیت را ارائه دادند.

 

امام جمعه بخش رحیم آباد رودسر تصریح کرد: بعد از سال ها آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی از این تریبون مطرح شد و سال ها بود که چنین مواضعی بیان و اعلام نمی شد.

 

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی قوای مقننه، مجریه و دستگاه قضا سه اقدام مهم ضد فساد در این مدت کوتاه اتفاق افتاد، گفت: حذف امضاءهای طلایی، محسوب شدن برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت و شفافیت در صورت مالى شرکت ها و ایجاد امکان ارزیابى توسط مردم از جمله این اقدامات بود.

 

حجت الاسلام حبیبی، عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای را یکی دیگر از اتفاقات مهم دیگر در این بازه زمانی کوتاه پس از به روی کارآمدن دولت جدید دانست و خاطرنشان کرد: عضویت در سازمان شانگهای تیر خلاصی به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بود.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم آباد رودسر ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با کشورهای مرتجع منطقه ائتلاف بر علیه ایران راه انداختند و هدف‌شان ایجاد تفرقه و اختلاف بین ایران و همسایگان و هم پیمانانش بود که تیرشان به سنگ خورد و آمریکایی ها شکست سنگینی خوردند.

 

وی افزود: از این به بعد ایران بیش از پیش در معادلات امنیتى و اقتصادى منطقه تاثیر گزار خواهد بود.

 

حجت الاسلام حبیبی به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره و با بیان اینکه پیامبران و امامان همگی معلم بودند، تصریح کرد: معلمان وظیفه حساسی دارند و باید به وظیفه شان به نحو احسن عمل کنند.

 

امام جمعه بخش رحیم آباد رودسر به جنگ نرم و فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: فرهنگ غلط غربی رو به ما آورده و می خواهد دین و قرآن را از ما بگیرد؟ ببینید در کشورهای غربی افرادی که ازدواج نمی کنند همراه خودشان یک حیوان و سگ دارند آیا در کوچه و خیابان های ما این فرهنگ رسوخ نکرده است.

 

وی با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد امر به معروف و نهی از منکر کند چگونه با او برخورد می شود؟ و باید از دین و فرهنگ عاشورا و کربلا دفاع کنید.

 

حجت الاسلام حبیبی ادامه داد: یکی از دلایل مهم قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و باید برای نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه گام های اساسی برداریم.

 

امام جمعه بخش رحیم آباد رودسر با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، اظهارکرد: امام عسکری(ع) فرمود: یکی از نشانه های مومن زیارت اربعین است که چند سال است محروم هستیم و مومنین و خیرین در این ایام نذورات خودشان را برای تهیه بسته های حمایتی و بهداشتی برای افراد بی بضاعت پرداخت کنند.

کد خبر 1098005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha