براي پيروزي در  جنگ اقتصادی و نابرابر فرهنگی  دشمن، داشتن روحیه ولایتمداری لازم مي باشد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان ورامين گفت: براي پيروزي در جنگ اقتصادی و نابرابر فرهنگی دشمن، داشتن روحیه ولایتمداری لازم مي باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحيه شهرستان ورامين در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته منطقه خیرآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس یک حادثه نبود که بگوییم تمام شد و رفت، دفاع مقدس یک فرهنگ است و این فرهنگ بایستی حفظ شود و به نسل‌های بعدی انتقال یابد، دفاع مقدس ما در مردادماه سال ۶۷ تمام نشد و دفاع همچنان ادامه دارد و تنها نوع و شکل آن تغییر کرده است.

وی گفت: در گذشته شکل جنگ به صورت جنگ سخت بود و امروز تبدیل به جنگ نرم شده است که به گونه‌های جدید آن را اجرا می‌کنند، اما ما تجربه ۸ سال جنگ سختی را داریم که می‌تواند راهگشای ما باشد.

فرمانده سپاه ورامین افزود: دفاع مقدس از این منظر مهم است که ما روحیات آن دوران درس بگیریم و آنچه که ما در جنگ سخت بر علیه دشمنان پیروز کرد، توکل، ایمان به خدا، اخلاص، ساده زیستی، روحیه جهادی و ولایت مداری بود که آن روحیه ولایتمداری در جوانان ما موج می‌زد.

وی بیان کرد: امروز هم اگر قرار است در این جنگ اقتصادی و نابرابر فرهنگی پیروز شویم باید روحیه ولایتمداری را در وجود خودمان نهادینه کنیم و امروز هم جوانان ما مورد آماج تیرهای دشمن هستند و دفاع همچنان باقی است.

سرگرد تاجیک افزود: رمز پیروزی ما یک عنصر مهم آن هم ولایتمداری بود که امروز هم شرط و رمز پایداری و تداوم راه اسلام همین است که مقام معظم رهبری فرمودند که اگر امروز به قدرت بازدارندگی برسیم بر دشمن فائق آمده ایم.

اين مقام نظامي بيان کرد: به گفته مقام معظم رهبری راه غلبه بر تحریم‌ها تکیه بر توان داخلی است و همه اینها در پرتو ولایتمداری است و تنها وجه تمایز شیعه با سایر مذاهب دیگر در همین موضوع است که امروز ما را به این اوج از عزت و اقتدار رسانده است.

فرمانده سپاه ورامین در پايان گفت: امروز استعدادهای این ملت به برکت خون شهدا شکوفا شده است و هر روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف دست پیدا می‌کنیم.

کد خبر 1098006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha