۷۲ دختر و پسر نوجوان از کلاس‌های قرآنی کانون اسرء سنندج بهره‌مند شدند

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد اسرء شهرستان سنندج گفت: ۷۲ دختر و پسر نوجوان در ایام تابستان از کلاس‌های آموزشی قرآن کریم این کانون فرهنگی بهره‌مند شدند.

دلیر ساعدی مدیر کانون فرهنگی هنری اسراء شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این کانون فرهنگی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان عضو کانون از ابتدای تیرماه امسال اقدلم به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استفاده از ظرفیت مساجد برگزار شد، افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم با حضور 72 نفر از دختران و پسران نوجوانذعضو کانون برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  اسراء شهرستان سنندج بیان کرد: کلاس‌ها در هفته سه روز و با حضور 45 دختر و 27 پسر نوجوان در سه نوبت برگزار می‌شد.

 

 

ساعدی اعلام کرد: آموزش حفظ و روخوانی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های قرآنی این کانون فرهنگی بود که در سنندج انجام گرفت.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم این کانون فرهنگی هنری با همکاری خیرین و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندح اقدام به تهیه کیف، کفش و لوازم‌التحریر برای نوجوانان عضو این کانون فرهنگی کرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: 25 جفت کفش و 45 بسته کیف و لوازم‌التحریر برای بچه‌های مسجدی کانون فرهنگی اسرء تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

 

ساعدی در پایان با قدردانی از اداره اوقاف شهرستان سنندج و همراهی خیرین، کمک به نوجوانان نیازمند را زمینه‌ساز ایجاد انگیزه و امید برای ادامه تحصیل در آنها برشمرد.

 

 

 

 

کد خبر 1098036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha