تجلیل از خانواده های شهدا به همت بچه های مسجد

حجت الاسلام مولایی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین غبار روبی ،گلباران قبور شهدا و تقدیر از خانواده ی این عزیزان به همت بچه های مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام عباس مولایی مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا سلام اله علیها در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی های شهدا در دوران دفاع مقدس، اندک کاری است که می توانیم در برابر مجاهدت های آن عزیزان انجام دهیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت مناسب برای این قدرشناسی ها بوده تا به شهدا و خانواده هاشان بگوییم همچنان یاد آنان را فراموش نکرده و رهرو آن مجاهدان راه خدا هستیم.

امام جماعت مسجد الزهرا سلام الله علیها با گرامی داشت شهدای هشت سال دفاع مقدس به برگزاری آیین گل افشانی و غبارروبی قبور شهدا و تکریم و تقدیر از خانواده این عزیزان به همت کانون فرهنگی و هنری مسجدالزهرا سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: این آیین با حضور بچه های مسجد در گلزار شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام مولایی تجلیل از آرمان های شهدای دفاع مقدس، بزرگداشت سلحشوری های آن از جان گذشتگان، توسعه فرهنگ شهید و شهادت، معرفی سیره و منش شهدا به نسل جوان و... را از جمله اهداف برگزاری این آیین عنوان کرد.

وی عنوان کرد: در این آیین ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، با قرائت فاتحه به روح آن عزیزان و همچنین نثار گل بر قبور مطهرشان یاد و خاطره آن دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت گرامی داشته شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری الزهرا سلام الله علیها گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.

حجت الاسلام مولایی در پایان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس و به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، برنامه های دیگری همچون برپایی نمایشگاه، راه اندازی موکب، برگزاری پیاده روی نمادین اربعین و... در این ایام برگزار می شود.

 

کد خبر 1098170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha