مجلس از فعالیت‌های کارآفرینی حمایت می‌کند/ رهایی از معضل بیکاری با حمایت از تولید ملی

احمدی سنگری رهایی از معضل بیکاری با حمایت از تولیدات ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت: از فعالیت‌های کارآفرینی که به توسعه اشتغال کشور کمک می‌کند حمایت می‌کنیم.

«محمدرضا احمدی سنگری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای مقابله با معضل بیکاری را حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های کارآفرینی عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم از فعالیت‌های کارآفرینی که به توسعه اشتغال کشور کمک می‌کند حمایت کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس ظرفیت‌های بالای استان گیلان و ضرورت استفاده از آن برای توسعه اشتغال و کارآفرینی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزایی و توسعه هر چه بیشتر فضای کسب و کار از جمله موضوعاتی است که دولت و مجلس روی آن تاکید ویژه دارند.

 

احمدی سنگری نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توسط مقام معظم رهبری و ضرورت رفع موانع موجود در مسیر تولید و اشتغال را متذکر شد و ابراز داشت: برای افزایش فعالیت‌های اشتغالزایی با رویکرد کارآفرینی ما به آموزش مهارت‌های آن نیاز داریم که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حمایت و پشتیبانی تمام دستگاه‌ها به ویژه حوزه‌های مرتبط در بحث ارائه آموزش‌های مهارتی منجر به شغل را خواستار شد و تصریح کرد: کارآفرینان در توسعه فضای کسب و کار و رونق اقتصادی نقش بسیار مؤثری دارند و باید از ظرفیت آنان برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

 

وی رهایی از معضل بیکاری جوانان و اشتغالزایی با حمایت از تولیدات ملی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در طلیعه امسال را مورد اشاره قرار داد و افزود: اگر بخواهیم کشوری قوی و توسعه‌یافته داشته باشیم لازمه تحقق این امر داشتن اقتصادی قوی، خودکفا و پیشرفته همراه با حمایت همه جانبه از تولید ملی است.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان مهم‌ترین نقطه قوت دولت در برنامه کلی آن را تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های درون کشور دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت صنعتی در گیلان فراهم است اما به دلیل عدم توجه به آن، همواره استان با مشکلات فراوانی در حوزه صنعت روبه‌رو بوده که لازم است مشکلات و موانع این بخش مورد واکاوی قرار گیرد.


 

کد خبر 1098185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha