برپایی موکب جاماندگان کاروان حسینی در کانون صاحب الزمان (عج)

یزدی از برپایی موکب جاماندگان کاروان حسینی ویژه اربعین حسینی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) خبر داد.

غلامعلی یزدی مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به شیوع کرونا و محدودیت سفر به کربلا و حضور در پیاده روی میلیونی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) اشاره و اظهار کرد: امسال به همت اعضای کانون برای جاماندگان اربعین موکب برپاشده است.

وی بابیان اینکه موکب جاماندگان کاروان حسینی از ۵ شب مانده به اربعین امام حسین(ع) در محوطه ای به مساحت 2هزار و 500متر برپاشده، افزود: هرشب حدود ۱۰۰۰ نفر از سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران آن حضرت با حضور در این موکب به عزاداری برای آل الله می پردازند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) با اشاره به اقبال عمومی مردم و مسئولین از اجرای تئاتر های اعضای کانون گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه اربعین امام حسین(ع) به همت بچه های مسجد تئاتر هایی با محتوای محرم، عاشورا و اربعین تولید و در این ایام روی صحنه می رود.

یزدی با بیان اینکه در این موکب ترویج مفاهیم دینی را با ارائه خدمات به نیت امام حسین(ع) پیگیر هستیم، یادآورشد: عزاداران حسینی از سوی خادمین موکب با چای و قهوه عراقی، غذای گرم و ساندویچ پذیرایی می شوند.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های این موکب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا همراه است، گفت: علاقه‌‌مندان به تماشای نمایش های اعضای کانون می‌توانند تا اربعین حسینی هر شب به موکب جاماندگان کاروان حسینی مراجعه کنند.

کد خبر 1098205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha