تولید محتوای اهل قلم در مورد دفاع مقدس موجب انتقال رشادت ها می شود

کامرانی گفت: تولید محتوای اهل قلم در خصوص خاطرات و زندگی ایثارگران و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی اقدام موثری است که موجب ماندگاری این خاطرات ارزشمند برای آیندگان ایران اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (شنبه 3 مهر) ، در ویژه برنامه تجلیل از کارکنان رزمنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با عنوان «میثاق» گفت: ایثارگران و رزمندگان با رشادت های خود در طول هشت سال جنگ تحمیلی از مرز و بوم و دین و دیانت کشور دفاع کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: ما همواره مدیون رشادت های رزمندگان و ایثارگران هستیم و البته شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با خداوند معامله کردند و از هیچ کس توقعی ندارند اما وظیفه داریم در خدمت به آنان بکوشیم.

وی اضافه کرد: تولید محتوای اهل قلم در خصوص خاطرات و زندگی ایثارگران و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی اقدام موثری است که موجب ماندگاری این خاطرات ارزشمند برای آیندگان ایران اسلامی می شود.

«منصور امینی»، نیز در این مراسم گفت: این برنامه تجلیل برای اولین بار در هفته دفاع مقدس در پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شده و حماسه‌ مردم سرافراز ایران در دوران دفاع مقدس بی‌ نظیر و تاریخی است.

معاون اداری مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: امام راحل در وصیت‌ نامه خود، مردم ایران را بهتر از ملت حجاز عصر حضرت محمد (ص) و بهتر از مردم عراق در عهد امیرالمومنین (ع) و بهتر از مردم کوفه در عهد امام حسین (ع) دانسته اند.

خاطر نشان می شود در ویژه برنامه «میثاق» که به صورت مجازی برگزار شد از هشت نفر از کارکنان رزمنده کانون فارس شامل «جلیل همتی» از مرکز مرودشت، «کریم برزگر» از مرکز شماره پنج شیراز، «محمدعلی دهقانیان» از مرکز شماره 2 شیراز، «اسماعیل طهانی» از مرکز بوانات، «محسن قاسمی ‌نژاد» از دفتر استان،«محمدحسین مختاری» از مرکز نی ‌ریز، «منصور رضایی» از م رکز فیروزآباد و «سید رضا مرتضوی» از مرکز اقلید که در دوران دفاع مقدس از ایران عزیز پاسداری کردند در مراکز فرهنگی هنری استان، با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

کد خبر 1098215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha