شبکه رابطین با هدف استقرار نظام ملی فهما ایجاد شده است

حسن زاده گفت: با اجرای رویداد ملی فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد، شبکه رابطین فهما با هدف استقرار نظام ملی فهما ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا حسن زاده» در نشست هم اندیشی رابطین فهما که با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دستنا برگزار شد، اظهار داشت: شبکه رابطین فهما با هدف استقرار نظام ملی فهما ایجاد شده است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: استقرار شبکه ارتباطات محلی و منطقه ای کانون ها تحت عنوان شبکه رابطین فهما امری ضروری بود که در جهت اجرای نظام برنامه ای فهما، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران و شاخص گذاری، پیاده سازی فعالیت ها، ارتباط با کانون ها و ارزیابی مناسب فعالیت کانون ها شکل گرفته است.

 

وی از اجرای طرح «رابطین فهما» در کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان کار نظام مند و شبکه ای برنامه ریزی شده یاد کرد و افزود: با اجرای این طرح، توجه به کیفیت بیش از کمیت خواهد شد و این بسیار خوب است.

 

حسن زاده بابیان اینکه خروجی فعالیت های فرهنگی مساجد باید تلاش در راستای حفظ دین باشد گفت: سطح کمی و کیفی آثار تولیدات کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط رابطین فهما ارزیابی می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان باید ارتباط خود را با رابطین فهمای شهرستان بیش از پیش افزایش دهند.

 

کد خبر 1098278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha