ورود نزدیک به ۸ هزار دانش آموز پایه اول به دبستان های دزفول

محمدی‌خباز ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان در راستای تحقق اهداف پروژه مهر ۱۴۰۰، از ورود نزدیک به هشت هزار دانش آموز پایه اول به دبستان ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی خباز» صبح امروز (شنبه ۳ مهر) در آیین بازگشایی مدارس که در دبستان درخشان برگزار شد اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی همکاران ستادی و کادر اجرایی مدارس و نیروهای خدماتی اقدامات بسیاری در راستای تحقق اهداف پروژه مهر ۱۴۰۰ انجام شد که زمینه را جهت شروع مهری دوباره فراهم آورد.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: امسال نیز سال تحصیلی جدید را از طریق فضای آموزشی شاد، مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی شروع می کنیم که امیدواریم با بهبود یافتن شرایط کرونایی و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد دوباره حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

 

وی بیان کرد: امسال نزدیک به هشت هزار دانش آموز پایه اول وارد سرای علم و دانش شدند و همچنین بیش از ۷۵ هزار دانش آموز در ۴۰۰ مدرسه شهرستان دزفول فعالیت علم آموزی و علم اندوزی را آغاز کردند.

 

محمدی خباز در پایان خاطر نشان کرد: رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت جز در سایه همدلی و همراهی سایر نهادها و ارگان ها امکان پذیر نیست و همین امر می طلبد تا سایر دستگاه های اجرایی همچون گذشته و بهتر از دیروز همیار و همراه آموزش و پرورش باشند.

 

کد خبر 1098285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha