بازگشایی دانشگاه ها تلفیقی  است

زلفی گل با بیان اینکه در حال حاضر بازگشایی دانشگاه ها تلفیقی است، شرایط مجازی و حضوری دانشجویان مقاطع مختلف را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها با حضور «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد،  زلفی گل درباره بازگشایی دانشگاه نیز گفت: در حال حاضر بازگشایی دانشگاه ها تلفیقی است،  آموزش حضوری برای دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد است که پروپوزال پایان نامه تصویب شده است و آن ها می توانند به صورت حضوری در آزمایشگاه ها، کارگاه ها و زمین های کشاورزی حضور یایند و خوابگاه در اختیار آن ها قرار داده شده است تا از امکانات آموزشی استفاده کنند.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد:اما دانشجویان کارشناسی ارشد که پایان نامه آن ها به پروپوزال نرسیده است دروس به صورت مجازی دنبال می شود.

 

وی بیان کرد:آموزش های دانشجویان کارشناسی هم به صورت مجازی دنبال می شود و برای بازگشایی دانشگاه ها به صورت حضوری کامل تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

 

زلفی گل درباره اصلاح کنکور بیان کرد:دو قانون برای اصلاح کنکور داریم که یکی از سوی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و اخیرا نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه ای را ارایه داده است.

 

او بیان کرد:وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  نیز بر اساس قوانینی که وجود دارد، برنامه ریزی می کند و آن را اجرا خواهد کرد.

 

زلفی گل درباره واکسیناسیون دانشگاهیان نیز تصریح کرد: خدا را شاکریم، واکسیناسیون اکثریت اعضای هیات علمی  انجام شده است،  با سرعت واکسیناسیون در کشور امیدواریم با تزریق دُز دوم برای دانشجویان، آموزش ها به صورت مجازی شود.

 

کد خبر 1098287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha