بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی سال تحصیلی خود را آغاز کردند

سال تحصیلی جدید بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی امروز با نواخته شدن زنگ مقاومت، در بیش از دو هزار مدرسه استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی امروز در آیین نواختن زنگ مقاومت گفت: بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز استان در بیش از دو هزار مدرسه و در هشت هزار کلاس درس، تحصیل خود را آغاز می کنند.

 

 

"مهدی مودی" اظهارداشت: آموزش حضوری  در مدارس در سه گام محقق خواهد شد و بر این اساس در مرحله اول، دانش آموزان با کلاس هایی با ظرفیت ۱۵ نفر در کلاس درس حاضر می شوند.

 

 

وی گفت: در مدارس متوسطه اول و دوم بخش آموزش مهارتی و فنی حرفه ای و مناطق عشایری هم که ۱۵ درصد به شبکه شاد دسترسی ندارند، آموزش به صورت حضوری است.

 

 

مودی افزود: اما در مرحله دوم، مدارس تا ۳۰۰ دانش آموز به صورت ترکیبی مجازی و حضوری است و از اول آبان ماه حضوری خواهد بود و در مرحله سوم هم مدارس با بیش از ۳۰۰ دانش آموز از نیمه آبان ماه حضوری آموزش می دهند.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آموزش در پایه اول ابتدایی به صورت حضوری است البته شمار دانش آموزان در این کلاس ها محدود و کم است.

 

 

وی درباره واکسیناسیون معلمان گفت: تا نیمه مهرماه تمامی فرهنگیان دُز دوم واکسن را دریافت می‌کنند و رانندگان سرویس مدارس هم اکنون واکسن کرونا دریافت کرده اند.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام رئیس جمهور، واکسیناسیون دانش آموزان هم مهر ماه جاری آغاز می شود.

 

 

 

کد خبر 1098339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha