روحیه مقاومت و فرهنگ و مکتب مقاومت در مدارس تقویت شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مربیان و معلمان مدارس نقش اساسی در جریان تقویت روحیه مقاومت و فرهنگ و مکتب مقاومت در میان دانش آموزان دارند گفت: روحیه مقاومت و فرهنگ و مکتب مقاومت در مدارس تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی» با حضور در آیین سال تحصیلی که شنبه ۳ مهر در دبیرستان شهید سمیعی شهرک ناز شهرستان فردیس برگزاز شد گفت: مربیان و معلمان مدارس نقش اساسی در جریان تقویت روحیه مقاومت و فرهنگ و مکتب مقاومت در میان دانش آموزان دارند. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: ضروری است روح معنویت، عبودیت را در میان دانش آموزان با همراهی معلمان و خانواده تقویت کرد تا شبهات دشمنان بی اثر شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تقویت روحیه مقاومت در دل دانش آموزان جامعه اسلامی بیان کرد: معلمان با تربیت دانش آموزان خوب و شایسته زمینه تعالی و رشد کشور را فراهم می کنند.

 

وی اظهار کرد: بازگشایی مدارس همزمان با اربعین حسینی و متقارن با هفته دفاع مقدس زمینه تثبیت مکتب والای امام حسین(ع) و فرصت موثری برای تبیین این مهم است. 

 

پیوند مکتب امام حسین(ع) با دفاع مقدس و آموزش و پرورش ناگسستنی است

 

حسینی همدانی بیان کرد: مکتب امام حسین(ع) با دفاع مقدس و آموزش و پرورش پیوند ناگسستنی دارد و در جریان خود زمینه رشد و آگاهی جامعه را فراهم می کند. 

 

امام جمعه کرج مطرح کرد: دانش آموزان تربیت یاقته در البرز با درخشش در جبهه های جنگ به عنوان نوابغ خوب تربیت شده اسلامی هستند که درس تفکر بسیجی را در دوران پس از انقلاب اسلامی آموخته اند.

 

نماینده ولی فقیه استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اسکباری از بین بردن و انحراف مسیر فکر و فرهنگ است که در این جریان تصویر اعلام نواب صفوی و موضوع شهید فهمیده با عنوان خشنونت و القاء کردن به ذهن دانش آموزان از برنامه ریزی های دشمنان است. 

 

کد خبر 1098377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha