ادامه راه شهدا به شهید شدن نیست

حجت الاسلام مدبر گفت: ادامه دادن راه شهدا به شهید شدن نیست، بلکه باید ببینیم اگر شهدا اکنون بودند چکار می‌کردند و همان راه را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (شنبه سوم مهرماه) در دیدار فرمانده و تعدادی از مسئولان «تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی (عج)» که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان جهرم امسال متفاوت از سال های قبل برگزار شده است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نظم در عالم هستی بر پایه 2 کتاب «تکوین» و «تشریع» بنا نهاده شده است، افزود: بعضی صحنه ها،آرام و با ابهت بوده و انسان را به خود جذب می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه این امور ناخودآگاه بر روحیه انسان ها اثر می‌گذارد، عنوان کرد: روحیه مردم جهرم نیز اینگونه بوده به نحوی که اهل ادعا و یا اینکه خودشان را نشان دهند، نیستند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه این خصلت در علمای جهرم نیز بوده است، تصریح کرد: این ویژگی در وجود آیت الله «سید حسین آیت اللهی» امام جمعه فقید جهرم نیز نهفته بود.

 

وی با اشاره به اینکه باید هزینه توهین به ارزش ها و بزرگان را بالا ببریم، تاکید کرد: نباید هر کس و ناکسی به خود اجازه دهد تا به بزرگان شهر توهین شود.

 

امام جمعه جهرم در پایان با اشاره به اینکه ادامه دادن راه شهدا به شهید شدن نیست، تصریح کرد: ببینیم اگر شهدا اکنون بودند چکار می‌کردند و همان راه را ادامه دهیم.

 

کد خبر 1098415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha