ایجاد فرصت اشتغال برای هفت هزار و ۳۲۴ مددجوی کمیته امداد فارس

بذرافشان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال با جذب ۲۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، هفت هزار و ۳۲۴ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس شاغل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 3 مهر) با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد فارس در جمع خبرنگاران گفت: در 6 ماهه  نخست امسال با جذب 212 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال، هفت هزار و 324 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس شاغل شدند.

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: ایجاد اشتغال برای مددجویان در توانمندی آنها نقش موثری دارد و موجب ثبات اقتصادی جامعه و رفاه عمومی می شود و با حمایت از مددجویان می توان این از آنها برای توانمندی حمایت کرد.

وی اضافه کرد: در 6 ماه گذشته 6 هزار و 215 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد فارس ایجاد شده که سه هزار و 596 طرح اشتغال برای زنان و 2 هزار و 619 طرح اشتغال نیز برای مردان بوده است.

بذرافشان اعلام کرد: وام های اشتغال بر اساس محل سکونت مجری طرح داده می شود و در 6 ماهه گذشته 2 هزار و طرح شهری و  چهار هزار و 27 طرح روستایی ایجاد شده است.

وی با اشاره به نوع مشاغل ایجاد شده در این مدت گفت: 2 هزار و 267  طرح در مشاغل خدماتی،  2 هزار و 279 مورد دامپروری، 90 مورد صنایع‌ دستی و 329 مورد حمل و نقل، 139 مورد زنبورداری، 334 مورد صنعتی و معدنی و 777 مورد فرش و گلیم برای مددجویان در استان ایجاد شده است.

 

کد خبر 1098429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha