لزوم تسریع در اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان جهرم

رحمانیان بر لزوم تسریع در اجرای آن دسته از مصوبات شورای ترافیک شهرستان که به شهرداری ابلاغ شده تاکید کرد.

«مجتبی رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر جهرم که با حضور رئیس پلیس راهور این شهرستان برگزار شد، مسائل مرتبط با حوزه حمل و نقل و ترافیک مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر جهرم با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای آن دسته از مصوبات شورای ترافیک شهرستان که به شهرداری ابلاغ شده است، افزود: در این نشست بر اصلاح نقاط حادثه خیز به ویژه در بلوار رهبری، بلوار شهید مطهری و بلوار سپاه که طبق آمار بیشترین حوادث درون شهری را شامل می شوند تاکید شد. 

 

وی با اشاره به اینکه در این نشست جهت جذب سهم شهرداری از اعتبارات قانون ۲۳ رسیدگی به تخلفات رانندگی تاکید شد، گفت: در حوزه ایمنی ترافیک بررسی نصب دوربین های ثبت تخلفات رانندگی، اصلاح سرعت گیرهای غیراستاندارد و تبدیل به سرعت کاه، اصلاح هندسی و استانداردسازی برخی میادین و تقاطع ها از جمله چهارراه سپاه، میدان فرهنگ شهر، سه راه مادر در دستور کار قرار گرفته است. 

 

رحمانیان همچنین تسریع در اجرای کمربندی غربی که به کاهش بار ترافیک وسائط نقلیه سنگین در بلوار انقلاب و خیابان هجرت منجر می شود، را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد و بر اجرای قانون اخذ صلاحیت ترافیکی از نیروی انتظامی مطابق آیین نامه اجرایی صدور و تمدید پروانه کسب تاکید کرد. 

 

وی گفت: اصلاح زمان بندی چراغ های راهنمایی در تقاطع ها جهت کاهش زمان تأخیر، ترویج فرهنگ ترافیک با ایجاد پارک ترافیک جهت آموزش به کودکان و نوجوانان و کمک به طرح بانوان همیار ترافیک که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شده است از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. 

 

عضو شورای اسلامی شهر جهرم در پایان تصریح کرد موارد مطرح شده به صورت دقیق و جزئی تر در جلسات آینده کمیسیون حمل و نقل و ترافیک بررسی و به عنوان طرح های کارشناسی شده جهت تصویب به شورای ترافیک شهرستان جهرم ارائه می شود.

کد خبر 1098432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha