سه فوتی و ۸۶ بستری؛ جدیدترین آمار کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی ۲۴ ساعته گذشته و تا ظهر امروز سوم مهرماه، متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر "سید احمد هاشمی" اعلام کرد: با بستری شدن 86 بیمار جدید طی 24 ساعت گذشته، هم اکنون 366 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24 ساعته گذشته و تا ظهر امروز سوم مهر ماه، متاسفانه سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون واکسیناسیون در استان از سرعت قابل قبولی برخوردار است و تاکنون بیش از 53 درصد جامعه هدف در استان واکسن دریافت کرده اند که بیش از میانگین کشوری است.

 

 

دکتر هاشمی گفت: به دنبال افزایش سرعت واکسیناسیون در استان هستیم، به خصوص در مناطق روستایی از مردم توقع همکاری و مراجعه بیشتری برای تزریق واکسن داریم.

 

 

وی افزود: از همه مردم درخواست می کنیم شدیدا به رعایت پروتکل‌ها پایبند باشند و به محض شروع علایم بیماری به نزدیکترین پزشک مراجعه کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1098457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha