لزوم سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در روستاها

خلیلیان با بیان اینکه روند واکسیناسیون باید با سرعت بیشتری صورت گیرد و در این راه ضرورت دارد از ظرفیت مدارس و مساجد استفاده شود گفت: باید کارگروهی برای افزایش سرعت واکسیناسیون در روستاها راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» ظهر امروز (شنبه ۳ مهر) در جلسه استانی ستاد کرونا خوزستان اظهار کرد: روند واکسیناسیون باید با سرعت بیشتری صورت گیرد و در این راه ضرورت دارد از ظرفیت مدارس و مساجد استفاده شود.

 

استاندار خوزستان افزود: به گشت زنی اتوبوس های تزریق واکسن، مراکزی در ساعات مقرر درب مساجد و مدارس راه اندازی کنیم تا مردم به راحتی واکسن خود را دریافت کنند، در صورتی که با محدودیت نیروی انسانی مواجه شدید از ظرفیت ادارات نیز استفاده شود.

 

وی با بیان اینکه شرکت نفت باید امکانات خود را در اختیار واکسیناسیون قرار دهد اضافه کرد: فرمانداران باید تلاش بیشتری در زمینه سرعت دهی به واکسیناسیون به خرج دهند هرچند که نسبت به هفته گذشته تحرکات خوبی صورت گرفت اما این مقدار همچنان ناکافی است.

 

خلیلیان تصریح کرد: آنچه که میانگین واکسیناسیون استان را در کشور کاهش داده، واکسیناسیون در روستا‌ها است، بنابراین باید کارگروهی برای افزایش سرعت واکسیناسیون در روستاها راه اندازی شود.

 

کد خبر 1098466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha