منابر حسینی مبلغ واکسیناسیون باشند

ابول‌نژادیان با بیان اینکه مساجد و منابر حسینی باید مبلغ واکسیناسیون باشند گفت: بر اساس آمار به ثبت رسیده تاکنون ۵۲ درصد مردم خوزستان یک دوز واکسن دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» ظهر امروز (شنبه ۳ مهر) در جلسه استانی ستاد کرونا اظهار کرد: خوشبختانه هیچ شهر قرمزی در خوزستان وجود ندارد و در حال حاضر ۱۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۶ شهر زرد و ۶ شهر در وضعیت آبی هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: خوشبختانه روند مراجعه و بستری در بیمارستان ها کاهشی شده اما این روند کاهشی نباید تبدیل به عادی انگاری شود، مردم باید بیشتر در موضوع واکسیناسیون همکاری داشته باشند تا در پیک بعدی با مشکلی مواجه نشویم.

 

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای انجام تست‌ها در فرودگاه برای زائران اربعین حسینی وجود دارد اضافه کرد: بر اساس آمار به ثبت رسیده تاکنون ۵۲ درصد مردم خوزستان یک دوز واکسن دریافت کرده اند، عمده مشکل ما مقاومت جوانان در برابر واکسیناسیون است که علت اصلی آن تبلیغات منفی و وجود باورهای غلط در جامعه است.

 

ابول‌نژادیان با اشاره به اینکه با همکاری سپاه در حال ثبت واکسیناسیون های عقب افتاده هستیم تصریح کرد: مساجد و منابر حسینی باید مبلغ واکسیناسیون باشند.

 

کد خبر 1098468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha