آمادگی بسیج جهت تشکیل تیم‌های واکسیناسیون سیار در استان

سردار باقری با اشاره به اینکه شهرهای استان باید مراکز سیار واکسیناسیون را اولویت اول خود قرار دهند گفت: این آمادگی وجود دارد که با حضور نیروهای بسیج تیم‌های سیار واکسیناسیون را در شهرستان‌ها فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» ظهر امروز (شنبه ۳ مهر) در جلسه استانی ستاد کرونا اظهار کرد: در خصوص واکسیناسیون عمومی در هفته گذشته شاهد هجوم مردم برای دریافت واکسن بودیم اما در روزهای اخیر عملا مراکز خالی از مراجعه کننده است.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: بنابراین با توجه وضعیت پیش آمده باید رویکرد و روش واکسیناسیون را مهندسی معکوس بکنیم، به این روش که ما به درب منزل مراجعه کرده و واکسیناسیون عمومی را انجام دهیم.

 

وی از تغییر مطلوب واکسیناسیون در اندیکا خبر داد و اضافه کرد: یکی از نکته‌هایی که باعث شد روند واکسیناسیون در اندیکا در طول یک هفته جهش ۲ برابری داشته باشد حضور همه مدیران ارشد شهری در این امر بود؛ شهرهای استان باید مراکز سیار واکسیناسیون را اولویت اول خود قرار دهند.

 

سردار باقری با بیان اینکه وجود تنها یک مرکز در برخی شهرستان‌های خوزستان کافی نیست تصریح کرد: شهرهایی همانند گتوند که پراکندگی جمعیت در آن مشهود است یک مرکز تجمیعی کافی نیست، این آمادگی وجود دارد که با حضور نیروهای بسیج تیم‌های سیار واکسیناسیون را در این شهرستان‌ها فعال کنیم.

 

کد خبر 1098475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha