ایثارگری های دوران دفاع مقدس تداوم نهضت عاشورا بود

فخرالدین دوران دفاع مقدس را تداوم نهضت عاشورا دانست و گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با تاسی از شهدای نهضت عاشورا در جبهه‌های نبرد حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «وحید فخرالدین» عصر امروز(شنبه ۳ مهر) در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰۰ برنامه شهرستان گرگان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: دفاع مقدس با نهضت عاشورا گره خورده و همین مسئله موجب ماندگاری آن شده است لذا دفاع مقدس نیز همانند نهضت کربلا زنده است و نسل های بعدی از این فرهنگ استفاده می کنند.

 

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با تاسی از شهدای نهضت عاشورا در جبهه‌های نبرد حاضر شدند، یادآور شد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس برای رضای خدا و حفظ کیان اسلام به نبرد با دشمن پرداختند.

 

فخرالدین، صبر و استقامت خانواده های شهدا در دوران دفاع مقدس را برگرفته از فرهنگ عاشورا و صبر حضرت زینب(سلام الله علیها) دانست و تأکید کرد: گام نخست انقلاب اسلامی با ایثارگری رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی آغاز شد، گام دوم انقلاب نیز با شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه امروز جوانان آزادیخواه منتقم خونه سردار دل ها هستند، متذکر شد: شهید سلیمانی به مراتب از سردار سلیمانی برای آمریکایی ها خطر بیشتری دارد.

 

 

کد خبر 1098508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha