طرح مهرواره اوج با هدف ارتقای خدمت به محرومین عنبرآباد اجرا شد 

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: عصر امروز طرح مهرواره اوج به همت اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با هدف ارتقای خدمت رسانی به محرومین همزمان با سراسر استان اجرا شد.

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: عصر امروز طرح مهرواره اوج به همت اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با هدف ارتقای خدمت رسانی به محرومین همزمان با سراسر استان اجرا شد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد در تشریح این خبر، افزود: در لبیک به درخواست مقام معظم رهبری مبنی بر امداد رسانی و اوج گرفتن کمک های مومنانه در شرایط کرونایی کشور با محوریت مساجد محلات و اداره تبلیغات اسلامی، مهرواره اوج در این شهرستان برگزار شد.


وی در بیان سطح و هدف از اجرای این طرح، تاکید کرد: هدف بالا بردن سطح خدمت رسانی در جامعه با رویکردهای مختلف و با محوریت ائمه جماعات مساجد شهرستان است که تجدید کمک مومنانه به نیازمندان جامعه از اولویت و اهم اجرای طرح مهرواره اوج است.


حجت الاسلام فضیلتی نیا از توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت سپاه پاسداران، کمیته امداد خمینی (ره)، کانون خادمیاران رضوی، خیرین و ائمه جماعات مساجد شهرستان عنبرآباد، در گام اول تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.


این مقام مسئول اضافه کرد: هر یک از بسته های معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی همچون برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا بوده و همچنین بسته بندی هایی شامل لوازم شوینده و بهداشتی تهیه نیز در بین نیازمندان واقعی توزیع شد.


وی در خاتمه مهرواره اوج از طرح های خوب و ارزشمند برشمرد و عنوان کرد: با اجرای این طرح ائمه جماعت مساجد شهرستان، موارد و مشکلات محلات را شناسایی کرده و با اخذ کمک از خیرین در راستای کمک به رفع موانع و مشکلات اقدام می‌کنند.

کد خبر 1098520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha