ایمان و توکل به خداوند رمز پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود

کاظمی گفت: تنها شاخصه ای که در دوران دفاع مقدس پیروزی ایران اسلامی را رقم زد ایمان و توکل به خداوند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» عصر امروز(شنبه ۳ مهر) در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی هجمه بزرگی از سوی دشمن اتفاق افتاد و رزمندگان با شجاعت و ایمان در برابر دشمن ایستادگی کردند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، دفاع مقدس را گنجینه با ارزشی دانست که می توان از معنویت آن بهره مند شد، ادامه داد: تنها شاخصه ای که در دوران دفاع مقدس پیروزی ایران اسلامی را رقم زد ایمان و توکل به خداوند بود.

 

وی توسل به ائمه اطهار علیهم السلام را علت دیگر پیروزی در جنگ تحمیلی دانست و گفت: از آنجایی که امام راحل خود یک فرد قدسی و عرفانی بود جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

 

کاظمی پشتیبانی مردم را ویژگی دیگر دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس سه ضلع رهبری، ایمان به خداوند و مردم داشت که یکی از اضلاع مهم آن مردم بود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه مردم در دوران دفاع مقدس در وسط میدان بودند، بیان کرد: امروز نیز مردم در میانه میدان هستند و بدون حضور مردم مشکلی حل نمی شود.

 

وی حضور مسئولان را ویژگی دیگر جنگ تحمیلی برشمرد و خاطر نشان کرد: در هیج جای دنیا شاهد حضور فیزیکی مسئولان در جنگ تحمیلی نیستیم.

 

 

کد خبر 1098528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha