برپایی موکب منتظران فاطمی برای جاماندگان اربعین توسط فرهنگسرای قرآن

خاکی گفت: موکب منتظران فاطمی توسط فرهنگسرای قرآن از روز شنبه ۱۸ ماه صفر تا روز سه شنبه ۲۸ صفر به مدت ۱۰ روز برای جاماندگان اربعین برپا شده است.

«رحیم خاکی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: موکب منتظران فاطمی توسط فرهنگسرای قرآن از روز شنبه ۱۸ ماه صفر تا روز سه شنبه ۲۸ صفر به مدت ۱۰ روز برای جاماندگان اربعین برپا شده است.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: اولین موکب منتظران فاطمی با مشارکت فرهنگسرای قرآن و گروه جهادی شهید بلالی مسجد ولی عصر (عج) با عنایت و مدد حضرت حجت علیه السلام  و کمک و همدلی عاشقان اهل بیت (ع) برای جاماندگان اربعین برپا شده است.

 

وی با بیان اینکه این موکب از سوم مهر ماه تا سیزدهم مهر ماه به مدت ۱۰ شب برپا می شود، خاطرنشان کرد: در این موکب، غرفه های کودک (قرآن بخوانید و جایزه بگیرید )، (نقاشی های عاشورایی بکشید) ، مداحی، پذیرایی و چایخانه وهمچنین محفل روضه سیدالشهدا برپا خواهد بود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: موکب منتظران فاطمی هرشب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ساعت ۲۰ در مقابل درب ورودی فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین نبش خیابان شهید کاظمی این موکب ها میزبان عزاداران اباعبدالله الحسین خواهد بود.

کد خبر 1098544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha